Zakres obowiązków:
-
inicjowanie, opracowywanie i wdrażanie systemu kontroli i optymalizacji kosztów projektów budowlanych
-
wsparcie w zakresie budżetowania zadania tj. analiza odchyleń kosztów, proponowanie i wdrażanie optymalizacji oraz środków zaradczych
-
bieżące kontrolowanie kosztów i przychodów dla realizowanego zadania
-
nadzór nad procesem raportowania danych finansowych zadania
-
konsolidacja, weryfikacja i analiza danych finansowych raportowanych do centrali firmy- przygotowanie analiz i raportów z obszaru produkcyjnego zadania
-
monitorowanie procesu rozliczeń należności i zobowiązań oraz nadzór nad płynnością finansową kontraktu
-
weryfikacja zgodności obciążeń ujętych w umowach podwykonawczych
-
weryfikacja zgodności przedstawianych przez Podwykonawców i Dostawców zabezpieczeń z warunkami zawartymi w umowach na wszystkich projektach inwestycyjnych w tym monitorowanie ich poziomu i terminów obowiązywania
-
przygotowanie aneksów do umów ubezpieczeniowych, gwarancji bankowych itp.
-
udział w przygotowaniu dokumentacji przy finansowym zamknięciu roku
-
przygotowywanie części dokumentacji dla Zamawiającego z obszaru finansowego we współpracy z personelem spółki
Wymagania:
-
Minimum 5 letnie doświadczenie na stanowisku kontrolera finansowego
-
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
-
Wykształcenie wyższe
-
Zaangażowanie i chęć do pracy
-
Pozytywne nastawienie
-
Efektywność
Oferujemy:
-
Umowę o pracę na czas trwania projektu (grudzień 2024)
-
Przyjazną atmosferę pracy w zgranym i wspierającym się zespole
-
Dobrego szefa, od którego można się wiele nauczyć
-
Kartę sportową i dofinansowanie do wypoczynku
-
Brak oficjalnego dress code’u
-
Platformę szkoleniową wspierającą rozwój
-
Prywatną opiekę medyczną Medicover lub Allianz
-
Ubezpieczenie na życie PZU
-
Dofinansowanie do nauki języka obcego (możliwość samodzielnego wyboru lektora)